Харків, вул.Полтавський Шлях, 155

станція метро "Холодна гора"

Пн-Пт: з 10-00 до 18-00,

Сб: з 10-00 до 16-00, Нд: вихідний



Отримай знижку на ремонт 10%

Встигни залишити свій номер телефону та отримай довічну знижку 10% на будь-які послуги ремонту СЦ Новий Сервіс

Ул. Красношкольная 134/11

(ст.м. Южный Вокзал)

Пн-Пт: с 9-00 до 18-00,

Сб: с 9-00 до 16-00, Вс: выходной



Отримай знижку на ремонт 10%

Встигни залишити свій номер телефону та отримай довічну знижку 10% на будь-які послуги ремонту СЦ Новий Сервіс

СЦ "Новий Сервіс"

Харків, вул.Полтавський Шлях, 155

станція метро "Холодна гора"


FAQ (часті питання)

1Терміни ремонту
Наші спеціалісти виконують ремонт від 20 хвилин. Кожне звернення клієнта до ремонту – індивідуальне. Все залежить від складності ремонту, наявності запчастин у майстерні або постачальників. Як показує статистика, середній термін ремонту 1 робочий день
2Як я дізнаюся, що ремонт виконаний і мій виріб готовий до видачі з ремонту?
Як тільки Ваш пристрій буде готовий, Вам буде надіслано смс повідомлення про його готовність і однозначно на номер буде дзвінок від співробітників нашої компанії для повідомлення про завершення ремонту.
3Я не знаю, що в мене зламалося і чи потрібно звертатися до сервісного центру. Мені потрібна консультація фахівця?
На нашому сайті існує кнопка «контакти», в даному розділі розміщені всі контактні телефони, e-mail, а також на головній сторінці є форма зворотного дзвінка. При оформленні заявки на дзвінок, де Ви точно сформулюєте питання, з вами зв'яжеться наш спеціаліст і спробує спільно з Вами розібратися в проблемі, що виникла.
4Які документи потрібні для того, щоб забрати пристрій із ремонту?
При собі необхідно мати квитанцію, паспорт або посвідчення водія людини на кого оформлена квитанція.
5Які запчастини до ремонту ви використовуєте?
Ми використовуємо оригінальні запчастини для ремонту. Бувають випадки, у яких з якихось причин використовуються запчастини інших виробників. Але такі випадки лише за домовленістю з клієнтом
6Який графік роботи "Новий Сервіс"?
Графік роботи вказано на сайті у розділі «контакти»
7Які терміни поставок запасних частин за відсутності їх на складі?
Терміни постачання від двох годин до двох днів. Все залежить від того, де знаходиться запчастина, логістики постачальника і т.д. Компанія «Новий Сервіс» намагається доставити запчастини у найкоротші терміни. Ми цінуємо час наших клієнтів
8Чи даєте Ви гарантію на втоплений або залитий пристрій?
Ні, гарантію на ремонт мобільних телефонів, планшетів та іншої електронної техніки, яка була піддана попаданню вологи, ми не даємо. Вода могла потрапити у важкодоступні або взагалі недоступні важливі вузли пристрою та призвести до поломок, які не виявляються одразу та не піддаються діагностиці.
9У мене на телефоні є захисне скло, чи можна його переклеїти на новий модуль?
Ні, це зробити не вийде
10Є думка, що у сервісних центрах можуть замінити комплектуючі.
Так, безумовно, є ремонтні майстерні, які можуть вдати, що щось відремонтували, випадки бувають різні. У нашому сервісі Ви можете не переживати з цього приводу. Ми завжди віддаємо Вашу стару запчастину, яка залишилася після ремонту. І всі роботи, починаючи від прийому та закінчуючи видачею, відбуваються виключно під відеоспостереження
КОНТАКТЫ
RU